Produkty kupione w Storisma można zwrócić, wymienić lub zareklamować. Koszt wysyłki zwrotów, wymian i reklamacji są pokrywane przez Klienta.

Zwrot

Mamy nadzieję, że spodoba Ci się Twój zakup, ale jeśli z jakiejkolwiek przyczyny nie będzie w porządku, chętnie przyjmiemy zwrot nieużywanych produktów w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru. Prosimy o poinformowanie nas o Twojej prośbie na piśmie do info@storisma.pl, a my wyślemy instrukcje pocztą elektroniczną.

Wymiana

Istnieje możliwość wymiany w ramach tego samego produktu na inny rozmiar lub kolor, jeśli jest on dostępny w magazynie projektanta. Czas na wymianę produktów to 14 dni kalendarzowych. Skontaktuj się z nami poprzez adres info@storisma.pl, a poinstruujemy Cię dalej co należy zrobić.

Reklamacja lub uszkodzona przesyłka

W przypadku otrzymania uszkodzonego lub nieprawidłowego przedmiotu, prosimy o poinformowanie nas e-mailem w ciągu 24 godzin od otrzymania przedmiotu ze wszystkimi szczegółami. Jeśli jesteś przekonany, że otrzymany przedmiot różni się od zamówienia lub został uszkodzony podczas wysyłki, w razie potrzeby wymienimy lub zwrócimy zamówienie.

Zasady zwrotu i wymiany

Dbamy o to, aby wszystkie nasze produkty były wysyłane w doskonałym stanie. Nieużywane produkty należy odesłać z powrotem z oryginalnym opakowaniem z dołączonymi wszystkimi metkami. Do zwracanego lub wymienianego produktu należy dołożyć wszystkie dokumenty (paragon, faktura), które były w paczce. Produkty bez metek nie będą przyjmowane do zwrotu ani wymiany. Upewnij się, że paczka jest odpowiednio chroniona podczas zwrotu, ponieważ uszkodzone zwroty mogą nie zostać przyjęte i mogą zostać odesłane do Klienta.

Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za produkty podczas wysyłki. Dlatego zalecamy wybranie śledzenia metody wysyłki. Po otrzymaniu produktu zwrócimy Ci pełny zwrot pieniędzy przy użyciu oryginalnej metody płatności. Należy pamiętać, że zwroty płatności przy użyciu kart mogą potrwać do 14 dni, w zależności od wystawcy karty. Koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.