Konto:

1. Jak mogę założyć konto?

W celu założenia konta na platformie Storisma należy kliknąć opcję „załóż konto” w prawym górnym rogu strony. Należy wpisać swoje dane kontaktowe oraz założyć hasło. Po prawidłowym zalogowaniu, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający utworzenie konta.

2. Jak mogę się zalogować?

W celu zalogowania się kliknij w opcję „zaloguj się” w prawym górnym rogu strony. Po wpisaniu prawidłowych danych (adres e-mail i hasło, które wcześniej ustaliłeś/aś) w prawym górnym rogu strony pojawi się Twoje imię i możesz rozpocząć zakupy.

Zamówienie:

1. Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie należy:

  • Zalogować się
  • Wybrać produkt, który Cię interesuje
  • Określić rozmiar, kolor lub inne szczegóły
  • Dodać produkt do koszyka
  • Przejść do koszyka
  • Wpisać dane do wysyłki, określić sposób płatności, potwierdzić całe zamówienie
  • Opłacić zamówienie
  • To wszystko! Oczekuj swojej paczki :)

2. Jakie są sposoby wysyłki?

Na naszej platformie oferujemy różne sposoby wysyłki w zależności od tego z jakim kurierem pracuje nasz projektant. Najczęściej będą to: DPD, DHL, UPS, Fedex.

3. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Informacja o tym, jaki jest czas wysyłki produktów danej marki, znajduje się w zakładce każdego projektanta. Czasami daty te różnią się ze względu na różne kraje pochodzenia naszych projektantów. Jeżeli zamówisz coś z USA zostaniesz poinformowany o konieczności pokrycia opłat celnych.

4. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Przy składaniu zamówienia zostaniesz poproszony o określenie sposobu płatności. Nasza platforma umożliwia dwa sposoby płatności:

  • Przelew bankowy lub karta płatnicza
  • Płatności za pomocą systemu PayPal

5. Czy mogę płacić za pobraniem?

Niestety nasza platforma nie oferuje płatności za pobraniem w tym momencie.

6. Czy za przesyłkę od dwóch różnych projektantów muszę płacić dwa razy?

Storisma oferuje darmowe dostawy na terenie całej Polski. Jeśli zamówisz kilka produktów od różnych projektantów nie będziesz musiał/a zapłacić osobno za każdą przesyłkę.

7. Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?

Nie ma możliwości odbioru zamówień osobiście. Jedyny sposób jaki oferujemy to wysyłki kurierem.

Zwrot i wymiana:

1. Ile mam czasu na zwrot i gdzie odesłać zwracany produkt?

Czas na zwrot zakupionych produktów to 14 dni kalendarzowych. Skontaktuj się z nami poprzez adres info@storisma.pl, a poinstruujemy Cię dalej co należy zrobić i gdzie odesłać przesyłkę.

Należy pamiętać, że każdy zwracany produkt nie może nosić śladów używania.

2. Czy można wymienić produkt?

Tak, jest możliwość wymiany w ramach tego samego produktu na inny rozmiar lub kolor. Czas na wymianę produktów to 14 dni kalendarzowych. Skontaktuj się z nami poprzez adres info@storisma.pl, a poinstruujemy Cię dalej co należy zrobić.

Należy pamiętać, że każdy wymieniany produkt nie może nosić śladów używania.

Reklamacja:

1. Czy mogę zareklamować produkt, jeśli jest on uszkodzony/wadliwy i nie spełnia on moich oczekiwań?

Tak, oczywiście. Skontaktuj się z nami poprzez adres info@storisma.pl, a poinstruujemy Cię dalej co należy zrobić.

Sklep i produkty:

1. Produkt, który mnie interesuje nie jest dostępny. Co mam zrobić?

Wszystkie produkty na platformie Storisma są na bieżąco aktualizowane zgodnie ze stanem magazynowym naszych projektantów. Istnieje możliwość, że produkt jest wyprzedany i pojawi się w sprzedaży w najbliższym czasie, dlatego zachęcamy do śledzenia naszej platformy.

2. Czy macie showroom, w którym można obejrzeć i kupić wasze rzeczy?

Nasza platforma nie posiada showroom’u, oferujemy sprzedaż online. Wszystkie zakupione rzeczy są wysyłane bezpośrednio od projektantów.

3. Czy mogę skontaktować się bezpośrednio z projektantem?

Nasza platforma nie umożliwia kontaktu z projektantami. Jeśli masz pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami info@storisma.pl.